. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena

od 1.11.2017 - UKONČUJI ZDE NA MÉM BLOGU SVOU ČINNOST a BUDU POKRAČOVAT NA Facebooku:



NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:



Výsledek obrázku pro 2018
Year of the dog.


NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.

od 1.11.2017 - UKONČUJI ZDE NA MÉM BLOGU SVOU ČINNOST a BUDU POKRAČOVAT NA - Facebooku: M - Spektrum




. . . . . . . . . . .

ÚZKOST a DÝCHÁNÍ - ZLEPŠENÍ BEZ LÉKŮ

12. ledna 2017 v 16:45 | prirodajelek.cz |  SPORT, CVIČENÍ, JÓGA

Když vás popadne úzkost, udělejte toto: Zlepšení přijde okamžitě a bez léků

Známá populární učitelka této techniky z jógy, Gillian B., ve svém videu ukazuje, jak je možné pomocí speciálního dýchání velmi rychle překonat pocity úzkosti.
Tvrdí, že změněný způsob dýchání je extrémně efektivní cesta na popasování se s různými projevy psychického rozpoložení.
Její technika vás naučí, jak uklidnit mysl, uvolnit napětí a dokonce i potlačit únavu. To vše zcela přirozeným a nenáročným způsobem.
Kromě toho, tuto techniku ​​můžete použít kdekoliv, kdykoliv a zabere vám jen pár minut.

1) Pokud vás zastihne pocit úzkosti, ať už v práci, škole nebo někde jinde ve společnosti, omluvte se a na pár minut, najděte si nějaké tiché místečko, kde budete sami.
2) Pohodlně si sedněte (ale můžete při tom i stát, pokud chcete nebo pokud si nemáte kam sednout).
3) Na ruce ohněte ukazováček a prostředníček a pomocí palce a prsteníku si přidržte nosní dírky.
4) Uvolněte pravou nosní dírku a zhluboka se přes ni nadechněte.
5) Nyní uvolněte levou nosní dírku, přidržte pravou a vydechněte. Po výdechu se znovu nadechněte přes stejnou levou nosní dírku.
6) Dírky opět vyměňte, pak výdech a znovu nádech.
7) Takto to opakujte a dýchejte několik minut. Pocity úzkosti, nervozity a únavy by se brzy měly rozplynout.
Druhý způsob dýchání je v podstatě stejný, akorát že po nádechu zacpete obě dírky a na 4 až 5 sekund zadržíte dech.
Takže, pokud vás příště zastihne úzkost, strach nebo nervozita, nemáte se čeho obávat.
Pomocí této dýchací techniky se za pár minut uvolníte, zrelaxujete mysl a znovu obnovéte duševní rovnováhu.

Sledujte nás na Facebook

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Majka Majka | Web | 13. ledna 2017 v 16:03 | Reagovat

Moc děkuji, to zkusím......

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama