. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena


NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:




http://marijakes.blog.cz/1608/kalendar-2017-ciselnik-svatky-barevne

NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.


. . . . . . . . . . .

ZINEK

17. května 2015 v 17:52 | reflexniterapie-eliasova.cz |  PREVENCE
Zinek (Zn)
Jakákoli dysfunkce v hospodaření zinkem nebo vitamínem A (bez zinku se vitamín A neuvolní z jater) zvyšuje potřebné množství minimálně na 50 mg denně, při vážných onemocněních až na 180 mg denně. Přitom naše strava i při nejlepší obecné skladbě dodává organismu 4 až 6 mg zinku denně.
Zinek nelze přebrat, protože přebytek se vylučuje, a navíc nemáme nikdy dostatek vit. A pro jeho aktivaci. Podává se až 180 mg denně dlouhodobě, bez jakýchkoli následků.
Pro náběh na začátku léčby je nutné podávat 6 až 8 týdnů čistý kov v nadměrných dávkách a pak teprve se může přejít na semena dýní (nelze užívat prosté sloučeniny se zinkem, zejména ne zinek ve spojení se samotným kyslíkem, např. ZnO2 ani neupravovaný síran zinečnatý ZnSO4 . 7 H2O - výsledkem by byla mizivá aktivace i značné nevolnosti - bolení břicha).
Má-li být zinek v tabletách maximálně účinný, nesmí se zapíjet. Je nutné dodržovat zásadu, že se má brát mezi jídly nebo těsně po jídle.

Množství zinku v mg na 1 kg potraviny:
0,25 - téměř veškeré ovoce i jižní, min. vody, med
2 až 8 - lesní ovoce,většina mořských ryb,hov.maso,mléko,rýže,červ.řepa,chřest,
pěstovaná zelenina,káva,chléb
8 až 20 - některé mouky,droždí,cibule,česnek,neloup.rýže,vejce,rybí konzervy i masné
20 až 50 - hr.pš.mouka,ovesná,ječmenná mouka a výrobky z nich,kakao,melasa,žloutek,
králík a kuře,ořechy,hrách,fazole,čočka,čaj
30 až cca 85 - hov. játra, většina ryb
75 až 140 - většina hub
13 až 202 - pšeničné otruby a klíčky
Nad 200 - semena dýní

Pozor! Při požívání alkoholu se hladina zinku velmi prudce snižuje.
Hladinu zinku snižují mimo jiné také stresy.
Zinek likviduje ztrátu čichu a chuti.


Zinek a dýňová semena
Semena dýně jsou v našich podmínkách prakticky jediným zdrojem většího (prakticky vůbec léčebně použitelného) množství zinku - až 200 mg/ 100 g semen.

1 g semen odpovídá asi 6 semenům běžné dýně. Samozřejmě i k semenům je nutno podávat odpovídající množství vit. A.


Čistého kovu v mg Semen dýně v g Semen dýně v ks
Prevence 20 7,5 45
Střední nedostatek 50 10 60
Velký nedostatek 120 14 84
140 15 90
160 16,5 99
180 18 108

(čerpáno - Jiří Janča "Co nám chybí")
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Zaujaly Vás tyto informace ?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama