. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena


NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:




http://marijakes.blog.cz/1608/kalendar-2017-ciselnik-svatky-barevne

NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.


. . . . . . . . . . .

KOLAGEN NEOCELL a CVIKY PRO KOLENNÍ KLOUBY

4. května 2015 v 10:11 | orling.cz |  PREVENCE

ŽELATINA nejen na KLOUBY

KOLAGEN NEOCELL

viz článek 2.4.2015 v rubrice ZDRAVÍ

Mám pro Vás velice zajímavou zprávu o pozitivním vlivu KOLAGENU NEOCELL,
užívá se ráno 1/2 hod. před snídaní na lačno, již za 14 dní je markantní vliv na kůži (zejména výrazně patrné u ekzematiků), vlasy, nehty, klouby.
Doporučuji z ověřených zdrojů. Cena v lékárně 750 Kč - kůra na 1 měsíc.
Vaše Milena Smějící se a M-SPEKTRUM.
Kolagen v prášku NEOCELL 198 g

NEOCELL super collagen powder, 198 g. Kolagen v prášku TYPU 1-3
Kolagenový nápoj krásy a mládí, k vnitřnímu užití, pro lepší elasticitu a omlazení pleti, pro lepší vlasy, nehty, pro stavbu chrupavek, kostí, vhodný při bolestech zad a kloubů. Vysoce účinný kolagen, který dodá chybějící kolagen celému tělu. 699,-


Co je to kolagen

Kolagen je bílkovina živočišného původu, která je součástí živých organismů, vyskytuje se ve vazivových tkáních (kůže, šlachy, vazy, klouby, vlasy) a v kostech. Kostní kolagen se také nazývá osein. Všude tam, kde se kolagen v živočišných organismech vyskytuje, je stavební hmotou, tvoří jednak pevná a pružná vlákna, pak se jedná o tzv. kolagen I. typu. Ostatní kolagen, který tvoří výplň mezi pevnými kolagenními vlákny, vytváří měkkou mazovitou strukturu, tzv. kloubní maz, se nazývá kolagenem II. typu. Společně s kolagenem II. typu se v měkkých vazivových tkáních vyskytuje také chondroitin a glukosamin.


Proč hydrolyzovaný kolagen
Kolagen v nativní (přirozené) formě je také znám jako želatina. V případě želatiny se jedná o částečně denaturovanou živočišnou bílkovinu, jejíž délka molekulových řetězců je větší než 100.000 daltonů. Díky tomu poskytuje želatina svou základní vlastnost a tou je schopnost tvořit za určitých podmínek gel. Z běžného života pak známe želatinu v podobě aspiků, želatinových bonbonů, případně želatinových kapslí a řadě dalších potravinářských výrobků.
Pro zdravotní účely, pro použití do zvláštní výživy a pro doplňky stravy nelze kolagen, resp. želatinu ve své nativní formě použít. Jednak proto, že pro výrobu a i pro vlastní konzumaci je nežádoucí tvorba gelu. Hlavně však proto, že nativní forma - želatina je pro člověka téměř nestravitelná. Člověk nemá dostatečně nízkou kyselost v žaludku, aby dokázal želatinu naštěpit a pak dále využít pro svoji výživu.
Aby bylo možné kolagen použít a aby bylo dosaženo co možná nejvyšší využitelnosti, prochází procesem tzv. hydrolýzy, která má za úkol co možná nejvíce zkrátit molekulové řetězce, čímž se odbourá želírující schopnost a zvýší se stravitelnost, tedy i využitelnost kolagenu v lidské výživě. Hydrolýza se zpravidla provádí tak, že do kolagenového roztoku jsou přidány enzymy (proteázy), které štěpí bílkoviny. Po skončení enzymatického štěpícího procesu se tento termicky zastaví, kolagen se horkovodně doextrahuje a sprejově usuší, čímž získá svoji poměrně dobrou rozpustnost ve studené vodě.
Jediným určitým negativním projevem hydrolýzy, tedy zkrácení molekulových řetězců je to, že čím kratší řetězce jsou, tím je chuť kolagenu slanější a hořčí. Naopak pro efektivitu znamenají co nejkratší molekulové řetězce vyšší stravitelnost, tedy využitelnost pro člověka.

Jako nejsnazší řešení pro Vás jsou dva již hotové výrobky, které v sobě spojují vhodnou formu kolagenu a vápníku. Prvním je výrobek GELACALCIUM, kde je kolagen kombinován s fosforečnanem vápenatým, který je získáván přímo z vepřových kostí a je tudíž v té nejpřirozenější a nejvyužitelnější formě.
Druhou alternativou je výrobek ŽELATINA PLUS, který sám o sobě přímý zdroj vápníku neobsahuje. Kolagen je však doplněn o prášek ze sušených hrušek, který má tu vlastnost, že dokáže navázat v kostech vápník, který člověk přijímá běžnou stravou. Toto je důležitý moment pro ty z nás, u kterých je nežádoucí příjem dalšího vápníku (např. při problémech s ledvinovými kameny).
Charakteristické vlastnosti námi dodávaného kolagenu:
  • 100%-ní vepřový protein
  • vysledovatelné suroviny
  • vysoký obsah bílkovin (N x 6.25 ? 100%)
  • úplné rozpuštění, rychlé rozptýlení ve vodě, nápojích a pokrmech
  • vytváří roztoky s nízkou pěnivostí a nízkou viskozitou
  • nevykazuje žádnou enzymatickou činnost.
Legislativní fakta
Výrobek neobsahuje alergenní látky.
Výrobek neobsahuje a ani nebyl získán z geneticky modifikovaných organismů.
Výrobek je z hlediska Zákona o potravinách základní potravinou, nejedná se o látku přídatnou, má tedy stejné postavení jako běžné základní potraviny (mouka, cukr, maso).
Obsah aminokyselin v g ve 100 g hydrolyzovaného kolagenu

Asparagin
5,7
Tyrosin
0,4
Glycin
22,6
Serin
3,1
Alanin
9,0
Threonin
1,8
Valin
2,4
Histidin
0,6
Methionin
0,8
Lysin
4,0
Arginin
7,6
Glutamin
10,3
Leucin
2,9
Hydroxyprolin
11,0
Isoleucin
1,3
Phenylalanin
2,3
Prolin
13,1
Tryptophan
0,6


ČISTÝ KOLAGEN - NATIVNÍ KOLAGEN VERSUS HYDROLYZOVANÝ KOLAGEN

Rozdíl mezi nativním kolagenem a kolagenními peptidy je velký a to jak v makromolekulární struktuře, tak i využitelnosti organismem a bioinformační paměti.

ČISTÝ KOLAGEN - VĚDECKÁ PUBLIKACE OESSER a kol.

VĚDECKÁ PUBLIKACE: VLIV KOLAGENNÍCH PEPTIDŮ NA METABOLISMUS EXTRACELULÁRNÍ HMOTY CHRUPAVKY
(Oesser a kol., Compendium patologie a léčby chorob pojiva, Společnost pro výzkum a využití pojivových tkání, Praha, 2004)

Oesser a kol. zjistili, že kolagenní peptidy zvyšují syntézu kolagenu typu II chondrocyty o 100 procent, tj. zdvojnásobují ji již po 11 dnech podávání. Vedle zvýšené syntézy kolagenu způsobené kolagenními fragmenty je možno prokázat i zvýšenou syntézu proteoglykanů v buňkách. Tyto výsledky mohou být zajímavé pro vysvětlení účinku kolagenního hydrolyzátu u degenerativních kloubních chorob.
Naproti tomu čistý - nativní kolagen takový vliv na biosyntézu kolagenu nevykazuje.

CVIKY PRO NAMÁHANÉ KOLENNÍ KLOUBY


1. cvičeni
Lehnout si na záda s jednou ohnutou nohou. Druhou, nataženou nohu zvednout cca 20 cm nad podložku. Zůstat v této poloze okolo 5 vteřin. Vrátit se do počáteční polohy a uvolnit se. Cvičení zopakovat s druhou nohou.
cviceni










2. cvičení
Lehnout si na záda s jednou ohnutou nohou Pod bolestivé koleno dát pěnový polštářek. Zvedat chodidlo a kolenem tlačit polštářek směrem k podložce. Zůstat v této poloze okolo 5 vteřin. Vrátit se do počáteční polohy a uvolnit se.
cviceni2












3. cvičení
Jednu nohu zvednout do vodorovné polohy a úplně vypnout v koleni. Špičku propínejte směrem k obličeji, abyste cítili protažení ve svalech zadní strany lýtek, napětí držte 6-10 sekund. Na nohu si postupně můžete přidat malou činku nebo těžké boty. Vrátit se do počáteční polohy a uvolnit se. Cvičení zopakovat s druhou nohou.
cviceni41











4. cvičení
Ohnout jedno koleno a zvednout z podložky. Zůstat v této poloze okolo 5 vteřin. Vrátit se do počáteční polohy a uvolnit se. Cvičení zopakovat s druhou nohou.
cviceni3












5. cvičení
Cvik provádíme vestoje. Třeme dlaně až do zahřátí. Položíme dlaně na spodní část zad, přitom se mírně předkloníme. Vnímáme teplo zahřátých dlaní.
- Třeme bederní krajinu shora dolů 36x.
- Třeme bederní část zad kruhovým pohybem 36x.
- Zatneme ruce v pěst a jemně pěstmi, klouby prstů, poklepáváme na bederní krajinu 36x.
- Celou činnost opakujeme 3x.
Cvik provádíme ráno nebo při bolesti v krajině bederní. Cvik posiluje nadledvinky a ledviny. Pomáhá při bolestech v zádech a posiluje oči, působí příznivě na žlázy s vnitřní sekrecí a posiluje libido.

6. cvičení
Dále pak je užitečné protahovací cvičení na dráhu ledvin (sed na zemi, nohy natažené v kotnících ohnuté do fajfky, rukama se chytit za palce u nohou a přitáhnou při natažených nohách hlavu ke kolenům - alespoň co to jde). Vhodná je také masáž v oblasti ledvin a prohřívání této oblasti teplou vodou nebo el. dečkou či ledvinovým pásem.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama