. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena


NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:




http://marijakes.blog.cz/1608/kalendar-2017-ciselnik-svatky-barevne

NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.


. . . . . . . . . . .

JAK ZAČÍT PRAVIDELNĚ CVIČIT ?

12. května 2015 v 16:17 | http://www.rozvijej.cz/ |  SPORT, CVIČENÍ, JÓGA
Připomíná Vám to něco? Rok co rok si na konci vtloukáme do hlavy či píšeme na papír aktivity, které chceme na začátku nového roku dělat. Často jsme o tom natolik přesvědčeni, že jsme ochotni o tom přesvědčovat i své okolí. Jak ale vypadáme, když svých slov nedodržíme? Budou naši nejbližší brát naše sliby dlouhodobě vážně?

Jak tedy začít pravidelně cvičit?

1) začínejte nejmenšími kroky. I na Mount Everest se postupuje pomalu a po malých krůčcích. První den se běžte prostě podívat, kde budete běhat. Nebo si běžte koupit triko na běhání, karimatku na cvičení, láhev na kolo, tenisovou raketu, pingpongovou pálku…
2) udělejte si tabulku. Hodně z nás si rádo "odškrtne" denní úkol. Můžete ji vytvořit na google disku zdarma a dokonce ji sdílet s ostatními.
3) zapojte do své aktivity další lidi. Jsme týmoví hráči a mnozí z nás rádi sdílí úspěchy s ostatními. Někteří se naopak rádi "hecují".
4) udělejte si pravidelný čas na své sportovní aktivity. Největší účinek má cvičení ráno, protože se lidské tělo dostane na vyšší frekvenci a díky tomu Vám práce půjde lépe "od ruky".
5) opakujte aktivitu alespoň 21 x. Tím se stává návykem.
6) dávejte si zpětnou vazbu. Sedněte si třeba v neděli a zrekapitulujte si týden, co se Vám povedlo a na čem zapracujete, které nedostatky změníte.

Tipy

Pokud začínáte cvičit doma, inspirujte se cviky například na YouTube:
abs workout
Majitelé chytrých telefonů a tabletů mohou využít nespočet aplikací na cvičení zdarma.

Pojďme do toho!

 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Zita Zita | Web | 12. května 2015 v 16:35 | Reagovat

Doufám, že vy tedy cvičíte. :D

2 Mili Mili | 12. prosince 2015 v 21:00 | Reagovat

[1]: Ano, nyní ale jógu. :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama