. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena


NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:




http://marijakes.blog.cz/1608/kalendar-2017-ciselnik-svatky-barevne

NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.


. . . . . . . . . . .

JAK SE POSUNOUT - 5 RAD

12. května 2015 v 16:22 | rozvijej.cz |  RŮZNÉ

5 rad, jak se posunout a stát se uvědomělejším člověkem

1. volte činnosti, které Vás posunou. Poznáte je jednoduše - většinou "bolí" a patří k těm "nepříjemným" - alespoň ze začátku. Studujte, přemýšlejte, sportujte, překonávejte prostě sami sebe.
"Vol, co děláš. Potom budeš vždy dělat, co jsi zvolil." Jonathan Sacks
2. dávejte si zpětnou vazbu. Přemýšlíte o tom, co jste řekli, co jste udělali, jak jste reagovali a co by jste do příště mohli zlepšit či změnit? Nalijme si sklenici čistého vína a přemýšlejme "proč" jsme dělali to, co jsme dělali či reagovali, jak jsme reagovali.
Jsme to, co opakovaně děláme. Vynikat v něčem tedy není čin, ale zvyk.
3. každý den si splňte 1 svůj cíl. Stačí málo. I to málo, opakovaně a pravidelně udělá divy. Je to 365 splněných cílů za rok, 1825 za 5 let, 3650 za 10 let. Jakým člověkem se stanete?
4. rekapitulujte svůj den. Chcete být efektivní? Když uleháte do postele, "projděte" si celý svůj den. Ideálně pozpátku, tzn. od ulehnutí do postele až po probuzení.
"Stěžujeme si, jak máme málo času, ale přitom žijeme a jednáme tak, jako bychom ho měli nekonečně mnoho." Seneca
5. při konverzaci s druhými mluvte o tom, co jste zažili, kde jste se posunuli a v čem jste se zlepšili. Proč? Je lepší mluvit o životech druhých a hodnotit ho a nebo mluvit o tom, co jste skutečně prožili, jak Vás to ovlivnilo či posunulo? I když si to mnohdy neuvědomujeme, jsme vzorem. Chceme být vzorem pozitivním nebo negativním ;)?
"Moudrý člověk hledá všechno v sobě, nerozumný člověk všechno v druhém." Confucius

Suma sumárum

Kdo z nás je natolik dokonalý, že už nemusí na sobě pracovat?
Tak pojďme na to, život máme jen jeden.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama