. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena


NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:




http://marijakes.blog.cz/1608/kalendar-2017-ciselnik-svatky-barevne

NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.


. . . . . . . . . . .

Seznam věcí, které bychom měli dělat každý den

12. dubna 2015 v 21:03 | pronaladu.cz |  ČLÁNKY
everyday-big

Všichni dobře víme, že některé věci nám sice občas už lezou na nervy, ale přesto bychom je měli dělat denně bez jakéhokoli pobízení. Čtenáři jistého oblíbeného média společným úsilím sestavili seznam takových každodenních povinností:
Dokud jsme malí, začíná každý náš den rodičovskými připomínkami: "Vyčisti si zoubky!", "Dojez tu kaši!", "Ukliď si hračky!". Když jsme o něco starší, rodiče pouze poněkud upraví repertoár: "Vstávej, už máš pět minut zpoždění!", "Ukliď si v pokoji!", "Oblíkni si tu čepici!".
Načež vyrosteme, vezmeme život takříkajíc do vlastních rukou a náhle s rozpaky zjistíme, že tu není nikdo, kdo by nám řekl, co a jak teď máme dělat. To je jedna ze situací, v nichž se náš seznam každodenních nezbytností může hodit:
  1. Dát svým blízkým najevo svou lásku a uznání.Život je příliš krátký, než abychom ho utráceli na smutky a hněv. Jeden úsměv, pěkné slovo, ranní polibek - to vše může zkrášlit den nejenom vám, ale i tomu, koho máte rádi. Nepropásněte svou příležitost.
  2. 10-15 minut věnovat úklidu.
    Nemusíte zrovna vygruntovat celý byt a běhat s hadrem kvůli každému smítku. Každodenní nevelký úklid vám pomůže udržet byt v pořádku a čistotě.
  3. Vypít sklenici vody.
    Už jste ji vypili? Tak to zopakujte!
  4. Každý den vykonat jeden krok ke svému cíli.
    Neustálý pravidelný pohyb žádoucím směrem vám umožní dostat se při opravdu nevelkém každodenním úsilídost daleko.
  5. Naučit se něčemu novému.
    Mozek začíná otupovat právě ten den, kdy jsme se vůbec nic nového nenaučili. Snažte se oddálit příchod takového dne co možná nejvíc.
  6. Napřímit se.
    To je ten nejlepší cvik k udržení těla v náležitém stavu.Okamžitě vám pozvedne tonus daleko lépe, než nějaký energetický nápoj.
  7. Snažit se každý den pochválit alespoň jednoho člověka (samozřejmě zaslouženě).Tímto způsobem můžete zcela nenápadně v průběhu roku udělat radost 365 lidem. Skvělý výsledek!


  1. Zařídit si pět minut ticha.
    Alespoň pět minut uprostřed všeho okolního blázince.
  2. Rozmlouvat s lidmi.A to přímo, bez prostřednictví monitoru počítače. Dnes je bohužel tak snadné separovat se od ostatních za pomoci chatu, sociálních sítí a emailu, že si člověk občas náhle uvědomí, že živého, skutečného kontaktu s lidmi má dokonce ještě méně, než sexu.
  3. Meditovat, nebo se prostě zamyslet nad vším dobrým ve svém životě.Zkuste každý večer před spaním několikrát zvolna hluboce nadechnout a vydechnout, uvolnit se, příznivě se naladit. Spolu s ranní rozcvičkou to vylepšuje spánek a přináší dostatek energie na celý den.
  4. Zabývat se jakýmkoli druhem fyzické aktivity.
    Nemusíte zrovna usilovat o rekordy anebo slepě následovat veškeré rozmary současné fitness módy. Ale aspoň 30 minut (a raději více) každenní procházky, běhu, plavání, jógy, cvičení na trenažéru - vybrat si můžete, co vám libo - podstatně vylepší váš celkový stav.
  5. Tvářit se jako superhrdina.
    Do té doby, dokud se jím skutečně nestanete.
  6. Jíst ovoce a zeleninu.
    Saláty, ragú, polévky, dezerty a jiné kulinářské výtvory ze záhonů a polí. Vzácný případ, kdy všichni vědci tvrdí jednohlasně, že je to prospěšné.
  7. Trávit čas venku.
    Choďte pěšky, jezděte na kole, procházejte se se psem. Zkrátka - odtrhněte se od obrazovky a provětrejte své nešťastné plíce!
  8. Jednoduše poděkovat za další den svého života.
    Každé nové jitro přináší možnost nového života a záleží jenom na nás, zda této možnosti využijeme.
Tyto odpovědi vybrali čtenáři RedIt, když jim byla položena otázka, co by každý člověk měl denně dělat až do konce života.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama