. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena


NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:




http://marijakes.blog.cz/1608/kalendar-2017-ciselnik-svatky-barevne

NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.


. . . . . . . . . . .

DĚTSKÉ ZÁCHVATY VZTEKU NA VEŘEJNOSTI

20. dubna 2015 v 17:23 | prozeny.cz |  ČLÁNKY

DĚTSKÉ ZÁCHVATY VZTEKU: CO DĚLAT, KDYŽ POTOMEK ŠÍLÍ NA VEŘEJNOSTI?

Trucování, křik a znemožnění se před lidmi? Matky, jejichž dítě předvádí záchvaty nezvladatelného vzteku, to znají. Patříte k nim? Pak máme dobrou zprávu. Dvoufázová strategie tohle trápení ukončí!

"Pokaždé, když v obchodě Linda nedostane to, co si naporoučí, mrští sebou o zem, vztekle kope, napřahuje pěsti, brečí a dost situaci dramatizuje," popisuje čtenářka Renata, která se vždycky stydí. "Lidé se otáčejí, někteří si neodpustí jízlivou poznámku, ať si tu zvěř zklidním. Upřímně? Nedokážu to. Linda je nezvladatelná a já můžu jen doufat, že ji to časem přejde," krčí rameny.

1. Ignorace

Díky předchozímu pozorování máte zjištěno, že vaše uklidňování vše zhoršuje? Pak během příštího záchvatu k dítěti nechoďte, nemluvte na ně a ani se na ně nedívejte. "Dělejte, jako kdyby nebylo v místnosti. Musíte věrohodně vyjadřovat lhostejnost," uvádí Eva Essa s tím, že když záchvat ustane, přijďte k němu, ale nemluvte o tom, co dělalo. Poté mu vyberte nějakou činnost a zapojte se do ní.

2. Upevňování správného chování

Současně s ignorací dávejte dítěti najevo, jakého chování si ceníte. Pozorujte případy, kdy dělá věci správně (třeba půjčuje hračky), a náležitě ho za ně pochvalte.

3. Zvládání emocionálních reakcí

Dávejte pozor na potenciálně vyhrocené situace. Čekáte problém? Přidřepněte si, abyste byli na úrovni dítěte, a pevně ho chyťte kolem ramen. Vyjádřete slovně emoce. "Já vím, opravdu tě rozčílilo, že ti nemohu koupit čokoládu, kterou chceš." Povzbuďte dítě, aby s vámi souhlasilo, a pak navrhněte nějaké náhradní řešení situace. Pokud k záchvatu dojde znovu, ignorujte ho. A tak pořád dokola
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama