. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena


NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:




http://marijakes.blog.cz/1608/kalendar-2017-ciselnik-svatky-barevne

NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.


. . . . . . . . . . .

5 nejlepších AKTIVIT ke ŠTÍHLOSTI

9. dubna 2015 v 13:48 | http://doma.nova.cz/ |  SPORT, CVIČENÍ, JÓGA

Spalte 500 kalorií za 30 minut!

5 nejlepších aktivit

Zvyšte výkon na maximu! I půl hodina denně stačí na to, abyste dosáhli své vysněné postavy! Máme návod!
Zatočte s oplácanými partiemi a pneumatikou v pase!
Spalte kalorie, jde to i bez fitka s minimem výdajů. Připravte se na vyčerpávající trénink, kterým spálíte skvělých 500 kalorií, navíc zapojíte všechny svalové skupiny a to bez dření v posilovně. Budete potřebovat kvalitní tenisky, švihadlo a stopky, na prostřídání pohybu se hodí i brusle, či kolo.

Všichni máme občas dny, kdy se prostě nedonutíme jít na náš sjednaný kurz, nebo do posilovny. Jaké kardio aktivity si můžete dopřát doma, aniž byste musela balit tašku na cvičení? Máme pro vás sedm nejlepších sportů na spalování kalorií a odbourávání tuku! Ktré to jsou?

Dostaňte se do tempa na bruslích - 452 kcal za 30 min

Brusle
jsou numero uno, pokud chcete v co nejkratší době spálit co nejvíce kalorií a tuku, rozhodně vyrazte na brusle - jedno, jestli lední nebo in-liny. Střídavý pohyb paží a neustále pracující stehenní a hýžďové svaly se postarají o pořádnou proměnu vaší figury. Pro efektivnější body styling střídejte tempo - minutu zaberte z plných sil a další minutu ulkněte (zkuste i delší intervaly). Zlepšete si kondici a zvyšte vytrvalost. Abyste tento koníček využila za cestou k lepší postavě, měla byste na brusle vyrazit alespoň třikrát do týdně alespoň na půl hodinky.

Abyste však počet spálených kalorií ještě zvýšili, střídejte průměrné tempo s maximálním nasazením, které se snažte vydržet minutu. Tímto způsobem se rychle dostanete na vysokou spalovací frekvenci. Američtí trenéři celebrit také radí prostřídat dvakrát za trénink švihadlo, či dřepy s výskokem. I po půl minutě vysokého výkonu bude váš organismus dokonale rozpumpovaný.

ČTĚTE TAKÉ:

Vyběhejte si štíhlou postavu - 374 kcal za 30 min

Typická běžecká postava je charakteristická gazelími nohami a štíhlým dynamickým trupem. Důvod je zřejmý. Hlavní běžecké svaly, které nejvíce zabírají - nohy, zadeček a jádro trupu, jsou zároveň svaly, které spalují nejvíce kalorií, proto jsou běžci štíhlý. Abyste dosáhli ještě větší výkonnosti, v běhu se nepředklánějte a pokrčenými pažemi kmitejte blízko u těla.

Běhání je skvělé pro vaši fyzičku a hodí se bez výhrad jako doplněk k jakémukoliv posilování. Je peněžně i časově nenáročné. Nepotřebujte žádnou zvláštní výbavu. Běhat můžete i v horším počasí a v náročnějším přírodním terénu. Takže v podstatě kdykoliv a kdekoliv.


Běhání
Skákání přes švihadlo - 340 kcal za 30 min

Určitě jste tušili, že skákání přes švihadlo bude někde v našem žebříčku. Aby ne vždyť jde o stěžejní kardio metodu požívanou v profesionálním boxu, tanci i gymnastice, či tenise! Toto dnes pozapomenuté náčiní využívají i modelky a nedají na něj dopustit! Rychlé přeskoky perfektně tvarují vaše nohy, bojují proti celulitidě, ale dají zabrat celému tělu. Ucítíte paže i záda.


Hubnutí
Kroužení obručí pro krásný pas - 300 kcal za 30 min

Zábava, která se ovšem pozitivně promítne na vašem pevné pase a bříšku! Beyonce i Shakira za své sexy ženské křivky vděčí právě pravidelnému cvičení s obručí. Co vypadá na první pohled jednoduše, ovšem není zas taková hračka. Po celou dobu musíte být perfektně zpevněná a ve stejné frekvenci opisovat trupem kruh. Strany vystřídejte po čtvrt hodince.

Tenisem posílíte torzo, paže i stehna - 272 kcal za 30 min

Pro milovníky míčových sportů, které mají tu nevýhodu, že ke většině potřebujete partnera, že tenis není výjimkou? To se mýlíte, trénink podle svého rytmu si můžete zajistit i s jedním míčkem a rovnou zdí. Střídejte forhand a backhand, popobíhání i ohýbání se pro míček z vás dostane nutné kalorie, příjemně se zapotíte a ani se nemusíte extra přemáhat a nutit!
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Victoria♥ ~ ultimate-adelaidekane Victoria♥ ~ ultimate-adelaidekane | 9. dubna 2015 v 14:11 | Reagovat

Ďakujem z úžasné tipy určite vyskúšam:)

2 Mili Mili | 12. prosince 2015 v 21:10 | Reagovat

Victorie, dík za pochvalu. Potěšila mě. Jsem ráda, že čtenářům zprostředkuji zajímavé informace. Alespoň vím, že ocení mou práci mnoha hodin u PC, čímž si taky sama rozšiřji své obzory ...
:-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama