. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena


NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:




http://marijakes.blog.cz/1608/kalendar-2017-ciselnik-svatky-barevne

NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.


. . . . . . . . . . .

OVESNÁ KAŠE - FERMENTOVANÁ

29. března 2015 v 22:23 | http://kitchenette.cz/ |  VÝŽIVA

Ingredience

  • 1 hrnek ovesných vloček (doporučuji jemné)
  • 1 hrnek vlažné vody
  • špetka skořice
  • špetka vanilky
  • brusinky
  • čerstvé ovoce na servírování
  • oříšky a semínka na servírování (skvělé jsou trochu orestované)

    Postup

    1.
    Pokud chcete připravit kaši na snídani, večer předem si dejte vločky do misky a zalijte je vlažnou vodou, tak aby byly namočené. Fermentace ovesných vloček by měla ideálně trvat 8-12 hodin. Pravděpodobně Vám bude stačit i trochu méně vody. Já v tomto momentě přidávám špetku skořice a sušené ovoce. Misku přiklopte talířkem a nechte při pokojové teplotě fermentovat.

  • 2.
    Ráno pak už jen stačí kaši servírovat s tím, co máte rádi a potěší i oko.) V zimních měsících je příjemné si jí ohrát, ale dejte pozor na to, abyste vysokou teplotou neznehodnotili většinu těch tak potřebných laktobacilů. Ohřejte ji jen tak, aby byla o něco málo teplejší než teplota těla. Ovesné vločky díky namočení začnou štěpit sacharidy získají sladší chuť a někdo si je třeba ani už nedochucuje. Já ráda přidám už do základu špetku skořice, vanilky, sušené ovoce a při servírování trochu medu či javorového sirupu.
    3.
    Na konec kaši posypte čerstvým ovocem a orestovanými oříšky dle vaší chuti. Celou kaši krásně provoní, dodají šťavnatost příjemně křupavou strukturu.

  • Fermentovaná ovesná kaše a její neskutečně blahodárné účinky na trávicí trakt.
    Článek byl odborný a týkal se před a pooperačních stavů pacientů. Zjistilo se, že strava založená na fermentovaných vločkách má neuvěřitelně nebo možná i uvěřitelně blahodárné účinky na náš trávicí trakt. Vždyť po staletí byla oves jedním ze základních prvků naší výživy. Přikládám úryvky z článku a pro toho, kdo se bude chtít více začíst i celý článek.

  • "Ovesné vločky mají zcela výjimečné postavení, protože obsahují více než 100násobně více fosfolipidů než ostatní potraviny. Svým složením se přibližují banány, soja a zrna ječmene. Ovesné vločky jsou výjimečně bohaté na vlákninu, zejména na tzv. betaglukany - vlákninu rozpustnou ve vodě. Kromě toho oves obsahuje aminokyseliny, které se svým složením příliš neliší od aminokyselin lidské svaloviny.‟
    "Ukazuje se, že většina laktobacilů získaných z rostlin a živočichů je v lidském střevě bezcenná. Důkazem toho může být jogurt - nelze prokázat, že obsažené v něm laktobacily jsou zdravé pro lidský organizmus.‟
    "Naše výživa založená na frementovaných ovesných vločkách obsahuje více než 100násobek laktobacilů ve srovnání s nejlepšími jogurty.‟


    Všichni víme, že laktobacily jsou pro náš organismus nezbytně důležité. Mají na starost fermentaci vlákniny a produkci živin, eliminaci jedů a otravných látek, stimulaci imunity a pracují s množstvím potenciálně patogenních mikroorganizmů. Ve výše zmíněném článku připravovali speciální stravu založenou na fermentovaných ovesných vločkách, které obohacovali o spektrum laktobacilů, u kterých se jim potvrdil pozitivní vliv na náš trávicí trakt.
  • Tato zmiňovaná fermentovaná ovesná kaše, je opravdovým posilovačem imunitního systému. Přesto se můžeme o něco podobného pokusit i my. Naše kaše nebude mít takto extrémní složení, ale bude i tak nesmírně přinosná. Díky namočení se stane lépe stravitelná a naše tělo bude schopné využít maximum obsažených látek. Objednala jsem do obchodu knihu, která se jmenuje Síla přírodní fermentace. Je to kniha, která nás učí navrátit se k přírodě. Kromě edukativní části obsahuje i mnoho receptů jak na kváskové pečivo, nakládání zeleniny, výrobu domácího sýra a mnoho dalších, tak určitě stojí za Vaši pozornost.
    Ovesná fermentovaná kaše

______________________________________________________________________________
R E K L A M A. Seznam.cz :
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama