. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena


NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:




http://marijakes.blog.cz/1608/kalendar-2017-ciselnik-svatky-barevne

NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.


. . . . . . . . . . .

B VITAMIN

27. března 2015 v 22:36 | http://vitaminy.doktorka.cz/ |  VITAMINY, MINERÁLY apod.

Deficit komplexu B vitamínů zhoršuje zdraví mnoha lidem

11.12.2012 00:01
Vitamíny
B-komplex se skládá z řady vitamínů, které působí společně. Milióny lidí na planetě trpí nedostatkem těchto vitamínů z následujících důvodů.
Stres: fyzický, emoční i spirituální
Rafinovaná, upravená strava: není to skutečná potrava pro organismus a jako taková je chudá na vitamíny a zatěžuje tělo
Rafinovaný cukr: Nadměrná konzumace cukru spotřebovává zásoby B vitamínů
Drogy a léky: obojí ochuzuje organismus o vitamíny B
Toxíny: toxické látky z prostředí a z kosmetických přípravků způsobují nedostatek B vitamínů
Malnutrice: mnoho lidí je nedostatečně vyživováno, protože nepřijímají kvalitní potraviny
Vaření: většina lidí jí malé množství syrové stravy, úpravami se většina vitamínů ničí a v dietě pak chybí
Jakmile ve vašem těle vznikne nedostatek vitamínů B, začně organimus vykazovat známky změněného, klesajícího či špatného zdraví. Je to proto, že vitamíny skupiny B jsou potřebné pro široký rozsah tělových funkcí včetně buněčné diferenciace, přenosu nervových vzruchů, zdraví nervových buněk, srdeční frekvence, svalové kontrakce, trávení, mozkových funkcí a výroby energie.
Bez dostatečného přísunu vitamínů B ze stravy můžete trpět následujícími potížemi:
Duševní potíže
Bušení srdce
Srdeční arytmie a fibrilace
Poruchy trávení
Únava
Paranoia a strach
Nervozita a úzkost
ADD, porucha pozornosti, neschopnost soustředění a podrážděnost
Pocity neklidu
Myšlenky na smrt
Snadné rozrušení, frustrace
Poruchy spánku
Nepokoj
Brnění, mravenčení rukou, prstů a jazyka
Vyrážky
Plačtivost
Neschopnost vypořádat se s těžkostma
Bolestivost těla atd.
Chronický nedostatek vitamínů B
Medicínské výzkumy odhalily, že často nejsou současnými vyšetřovacími metodami zjistitelné deficity vitamínů a přesto se již projevují známky nedostatku. Například zhoršování paměti v důsledku nedostaku B12 může předcházet zjistitelný nedostatek v krvi o roky. Důkaz, že deficit vitamínu B12 souvisí s poklesem kognitivních funkcní u starších pacientů pochází ze studie, která odhlaila, že dvě třetiny pacientů s perniciózní anémií (způsobenou nedostatkem vitamínu B12) má problémy s krátkodobou pamětí. Mnohé psychické nemoci lze připsat za vinu deficitu B-komplexu a bylo by mnohem snažší obnovit hladinu těchto vitamínů, než začít s léky a psychoterapiemi.
Jak zvýšit zásoby B komplexu?
Jezte organickou celozrnou stravu.
Přestaňte používat rafinovaný cukr - způsobuje deficit vitamínu B a další zdravotní problémy.
Nejezte umělé přísady. Čtěte etikety na potravinách. Přejděte na biopotraviny.
Redukujte stres pravidelným cvičením, sportem, meditacemi, ralaxacemi a koníčky.
Omezte pití kávy, nahraďte jí organickými bezkofeinovými kávami či zeleným čajem.
Jezte více stravu bohatou na vitamíny B - vločky, ječmen, obilné otruby, avokádo, losos, oříšky a další.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama