. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena


NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:




http://marijakes.blog.cz/1608/kalendar-2017-ciselnik-svatky-barevne

NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.


. . . . . . . . . . .

Nejzdravější zelenina je Řeřicha

4. února 2015 v 12:50 | http://www.prepper.cz/ |  BYLINKY a PLODY
Lékaři a výživoví poradci nám vysvětlují, že jíst ovoce a zeleninu je prospěšné. Doktorka Jennifer Di Noia si dala za cíl prozkoumat 47 druhů ovoce a zeleniny a došla k překvapivému závěru, že nejzdravější zelenina je Řeřicha.

Doktorka zkoumala bohatost ovoce a zeleniny na 17 živin významných pro veřejné zdraví na výživu, tak jak ji definuje institut medicíny při OSN (tj., draslíku, vlákniny, bílkovin, vápníku, železa, thiamin, riboflavin, niacin, kyseliny listové, zinku a vitamíny A, B 6, B 12, C, D, E a K)
Sestavila tabulku biologické dostupnosti živin v jednotlivých druzích ovoce a zeleniny a nejbohatší živiny má řeřicha, čínské zelí, mangold a petržel:
PoložkaDostupnost živin
Řeřicha100.00
Čínské zelí91,99
Mangold89,27
Ředkev87,08
Špenát86,43
Cikorka73,36
Listový salát70,73
Petržel65,59
Římský salát63,48
Kapusta62,49
Vodnice62,12
Hořčice zelená61,39
Čekanka60,44
Pažitka54,80
Kale49,07
Listy pampelišky46,34
Paprika41,26
Rukola37,65
Brokolice34,89
Dýně33,82
Růžičková kapusta32,23
Pórek27,35
Kedluben25,92
Květák25.13
Zelí24,51
Mrkev22.60
Rajče20,37
Citrón18,72
Ledový salát18,28
Jahoda17,59
Ředkev16,91
Patison či tykev (winter squash)13,89
Pomeranč12.91
Limetka12.23
Grapefruit (růžový a červený)11.64
Tuřín11.58
Ostružina11.39
Pórek10.69
Sladký brambor10.51
Grapefruit (bílý)10.47

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama