. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena


NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:




http://marijakes.blog.cz/1608/kalendar-2017-ciselnik-svatky-barevne

NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.


. . . . . . . . . . .

SUPERPOTRAVINY: Dejte si každý den, kolik chcete!

7. ledna 2015 v 18:14 | převzato |  VÝŽIVA

<H2>Krůtí maso</H2><p>Začíná to dobře, ne? Pěkná krůtí pečínka neho steak obsahuje<b> niacin, vitaminy B6 a B12</b>, železo, selen, zinek a více než 23 % bílkovin. Vyšší obsah bílkovin u potravin považujeme za nespornou výhodu. Krůtí maso má také velmi nízký obsah tuku. Navíc obsahuje prospěšné aminokyseliny, které chrání <b>srdce a mozek.</b> Jedna z nich - <b> mtryptofan</b> - má dokonce pozitivní vliv na naši dobrou náladu.</p> Krůtí maso

Začíná to dobře, ne? Pěkná krůtí pečínka neho steak obsahuje niacin, vitaminy B6 a B12, železo, selen, zinek a více než 23 % bílkovin. Vyšší obsah bílkovin u potravin považujeme za nespornou výhodu. Krůtí maso má také velmi nízký obsah tuku. Navíc obsahuje prospěšné aminokyseliny, které chrání srdce a mozek. Jedna z nich -mtryptofan - má dokonce pozitivní vliv na naši dobrou náladu.

Jezte, co hrdlo ráčí! Musíte si ovšem vybrat jídlo se zcela speciálními účinky. Říká se jim superpotraviny.
Obsahují mimořádné množství nutričních živin, kterých se nám jinak často nedostává, takže jich vlastně nikdy nemůžete sníst moc. Jsou bohaté na vitamíny, minerály a prospěšné enzymy, mají antioxidační účinky, podporují imunitní systém a jejich konzumací se do jisté míry můžeme bránit zhoubným chorobám. Odborníci připomínají, že aspoň jednu z nich - ale raději víc - bychom měli mít na talíři každý den.
Jejich seznam je má mnoho stran a každou chvíli do něj přibude nový "hit" nutričních specialistů, když objeví blahodárné účinky některé exotické plodiny. nedávno to byla semínka chia.


<H2>Zelená (listová) zelenina</H2><P>Vybrat si můžete ze široké škály: <B>zelené listy</B> hlávkových salátů, špenát, brokolice, výhonky čekanky i klasické české zelí zvládají ochranu buněk proti volným radikálům, snižování hladiny škodlivého<B> cholesterolu</B> v krvi, vyladění nervové soustavy, zlepšení  <B>soustředění</B> a dokáží také likvidovat stres. Obsažená látka indol-3 karbinol proměňuje hormony na látky <B>bránící vzniku rakoviny</B>. Je silným antioxidantem a pomáhá játrům <B>likvidovat toxiny</B>.</P><P>Hlavní výhodou je <B>kyselina listová</B> v přírodní formě, jež pomáhá našemu organismu vytvářet mladé buňky a<b> opravuje chyby v DNA</b>.</P>

Zelená (listová) zelenina

Vybrat si můžete ze široké škály: zelené listy hlávkových salátů, špenát, brokolice, výhonky čekanky i klasické české zelí zvládají ochranu buněk proti volným radikálům, snižování hladiny škodlivého cholesterolu v krvi, vyladění nervové soustavy, zlepšení soustředění a dokáží také likvidovat stres. Obsažená látka indol-3 karbinol proměňuje hormony na látky bránící vzniku rakoviny. Je silným antioxidantem a pomáhá játrům likvidovat toxiny.
Hlavní výhodou je kyselina listová v přírodní formě, jež pomáhá našemu organismu vytvářet mladé buňky a opravuje chyby v DNA.

<H2>Bobuloviny, lesní plody</H2><P>Už naše české <B>ostružiny, jahody, maliny</B> a hlavně borůvky mají úžasné účinky. Mnoho z nich však pochází z exotických míst, jako třeba goji (kustovnice čínská) nebo brazilské palmové borůvky acai berry. Dsné podmínky jako např. pouště, tropické pralesy nebo nadmořská výška donutily plodiny zadržovat v sobě co možná nejvíce živin,  Jsou plné flavonoidů, rozpustné vlákniny a <B>zdrojem silných antioxidantů</B>. Jsou nejlepší prevencí proti chorobám, jako je cukrovka, žaludeční vředy, vysoký krevní tlak a srdeční problémy. Jsou přírodní ochranou před <b>rakovinou prostaty</b> a velmi bohaté na železo. Přírodní barviva antokyany léčí <B>sliznice od úst až po konečník</B>.</P>

Bobuloviny, lesní plody

Už naše české ostružiny, jahody, maliny a hlavně borůvky mají úžasné účinky. Mnoho z nich však pochází z exotických míst, jako třeba goji (kustovnice čínská) nebo brazilské palmové borůvky acai berry. Dsné podmínky jako např. pouště, tropické pralesy nebo nadmořská výška donutily plodiny zadržovat v sobě co možná nejvíce živin, Jsou plné flavonoidů, rozpustné vlákniny a zdrojem silných antioxidantů. Jsou nejlepší prevencí proti chorobám, jako je cukrovka, žaludeční vředy, vysoký krevní tlak a srdeční problémy. Jsou přírodní ochranou před rakovinou prostaty a velmi bohaté na železo. Přírodní barviva antokyany léčí sliznice od úst až po konečník.


<H2>Barevná zelenina </H2><p>Stejně jako u lesních plodů platí, že čím  <B>tmavší a sytější barvu má</B>, tím je zdravější. Rostlinná barviva flavonoidy chrání především vnitřek cév a přispívají k jejich pružnosti. Zabraňují oxidaci LDL cholesterolu volnými radikály, což je důležitý počáteční kruh tvorby <B>aterosklerotických částic</B> v cévách. Kromě <B>srdce také chrání jaterní buňky</B>. Mají rovněž vysoký antioxidační účinek a mají pozitivní vliv na ženy v menopauze.  </p>

Barevná zelenina

Stejně jako u lesních plodů platí, že čím tmavší a sytější barvu má, tím je zdravější. Rostlinná barviva flavonoidy chrání především vnitřek cév a přispívají k jejich pružnosti. Zabraňují oxidaci LDL cholesterolu volnými radikály, což je důležitý počáteční kruh tvorbyaterosklerotických částic v cévách. Kromě srdce také chrání jaterní buňky. Mají rovněž vysoký antioxidační účinek a mají pozitivní vliv na ženy v menopauze.


<H2>Ryby</H2><P>Konečně něco tučného, protože <B>tuk z ryb</B> je na rozdíl od těch druhých zdraví velmi prospěšný. <b>Losos, tuňák, makrela, sardinky</b>, ale i český <B>kapr</B> jsou koncentrovaným zdrojem <B>omega-3 mastných kyselin</B>. Tyto látky výrazně snižují riziko <B>srdečních chorob</B> a nemocí krevního oběhu. Také zmírňují některé příznaky <B>lupénky</B> a jsou nezbytné pro zdravý vývoj očí a mozku. Ke zdraví nám také pomůže obsah <B>vitamínů A a D</B> v rybách. </P>

Ryby

Konečně něco tučného, protože tuk z ryb je na rozdíl od těch druhých zdraví velmi prospěšný. Losos, tuňák, makrela, sardinky, ale i český kapr jsou koncentrovaným zdrojem omega-3 mastných kyselin. Tyto látky výrazně snižují riziko srdečních choroba nemocí krevního oběhu. Také zmírňují některé příznaky lupénky a jsou nezbytné pro zdravý vývoj očí a mozku. Ke zdraví nám také pomůže obsah vitamínů A a D v rybách.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama