. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena


NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:




http://marijakes.blog.cz/1608/kalendar-2017-ciselnik-svatky-barevne

NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.


. . . . . . . . . . .

JOGA ASANY

10. ledna 2015 v 13:13 |  SPORT, CVIČENÍ, JÓGA
André Van Lysbeth: Cvičíme jógu

ZÁKLADNÍ ÁSANY:



5. Pozice kobry

Vleže na břiše položte dlaně do úrovně ramen. Spojte nohy a nechte je zapřené o nárty. Uvědomte si sedací kosti a směřujte je k patám, aby se natáhla oblast bederní páteře, a tím pádem stydká kost bude přitlačená k zemi. Toto nastavení středu těla nezrušte, když s nádechem zapojíte zádové svaly a zvednete trup mírně od země, aniž byste tlačili do dlaní. Dlaně jen podporují pozici a břicho zůstává stále na zemi. S výdechem se vraťte do výchozí pozice.
Opakujte 10krát plynule za sebou a v posledním opakování lehce zatlačte do dlaní a zůstaňte s pokrčenými pažemi ve výdrži. Po pozici se zkuste sbalit do sedu na patách a uvolněte trup přes stehna. Uvolníte záda.
Díky tomuto cviku si vyladíte oblast břicha, slinivky břišní a nadledvinek; Marie BartošováDíky tomuto cviku si vyladíte oblast břicha, slinivky břišní a nadledvinek.


"Příčinou psychické rozladěnosti jsou velice často hormony, které mohou způsobit nevyváženost v organismu," říká známý protagonista jógy Václav Krejčík z Energy studia. A jelikož nyní přichází období, kdy už radost nečerpáte ze slunečních paprsků, je potřeba si ji hledat jinde. Cvičení může být jedním z tipů. Umí totiž náladu vylepšit. Zkuste proto speciální sestavu, kterou pro vás Václav Krejčík připravil. Ta pochází z nového typu lekce vitální jógy, která je zaměřena na vyrovnávání hormonů v těle. Její ukázku jsme pro vás nafotili s lektorkou Kateřinou Bílkovou. S chutí do toho!

1. Poloviční půlměsíc (úklony stranou)

Ještě než se pustíte do jednotlivých cviků, zkuste provést pro ovlivnění lymfatického a endokrinního systému 10 kol pozdravu slunci. Pak se postavte s chodidly na šířku boků. Dejte pokrčené paže v týl. S výdechem se ukloňte do jedné strany a s nádechem se vraťte zpět. Cvičte na každou stranu. Opakujte každou stranu 10krát.
Tenhle cvik vám pomůže pročistit hlavní cévy lymfatického systému; Marie BartošováTenhle cvik vám pomůže pročistit hlavní cévy lymfatického systému
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama