. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena


NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:




http://marijakes.blog.cz/1608/kalendar-2017-ciselnik-svatky-barevne

NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.


. . . . . . . . . . .

Jíte správně? 20 potravin pro ploché břicho.

14. ledna 2015 v 16:42 | zena.centrum |  ČLÁNKY
MANDLE

Mandle sice obsahují celkem dost tuku, ale když si jich dáte jen hrstičku, skvěle zaženou hlad. Jejich tuky se podle vědeckých výzkumů, které cituje magazín Glamour, navíc neukládají na břiše.


OLIVOVÝ OLEJ

Zní to sice trochu šíleně, ale olej opravdu pomáhá při hubnutí. Tlumí pocit hladu a zároveň pomáhá odbourávat přebytečný tuk v těle.





FAZOLE

Říká se sice, že fazole nadýmají, ale zároveň vás velmi rychle nasytí, a tak toho díky nim nesníte tolik. Ideální jsou také pro tvorbu a rýsování svalů.



MÁTA

Máta je velmi oblíbená pro své ozdravné a zklidňující účinky, a pro zažívání to platí dvojnásob. Nejlepší je ve formě čaje z čerstvých lístků.




CHŘEST

Chřest je skvělý snad na úplně všechno. Obsahuje všechny možné vitamíny, také zinek a draslík, který kontroluje množství tekutiny v těle.



RAJČATA

Rajčata udržují chod metabolismu a také tlumí pocity hladu, což je během hubnutí leckdy k nezaplacení. Zároveň podporují odvodňování, což bývá častou příčinou nafouklého břicha.



ČESNEK

Dech vám po něm sice vonět nebude, ale na druhou stranu česnek zničí spoustu škodlivých bakterií a virů, včetně těch, které se ukládají ve vašem trávicím traktu a dělají tam neplechu.




CHILLI PAPRIČKY
Přidejte chilli papričky do jakéhokoli pokrmu a budete mít jistotu, že jste právě nakopli svůj metabolismus. Urychlují trávení i spalování tuků. Jedna chilli paprička navíc obsahuje doporučené denní množství beta karotenu a také hromadu vitamínu C.


BANÁNY

Mají sice celkem hodně cukru, takže bychom je neměli jíst po kilech, na druhou stranu spolehlivě dodají energii a rovněž pomáhají s odvodňováním.



OKURKA

Určitě jste už slyšeli, že je na hubnutí skvělý meloun. Co možná nevíte, je, že salátová okurka funguje podobně. Působí jako přírodní diuretikum, takže díky ní nebudete zadržovat zbytečně moc vody.

SKOŘICE

Sladké koření pomáhá regulovat hladinu cukru v krvi tím, že stimuluje produkci inzulinu. Tukové buňky pak také na inzulin lépe reagují, což znamená, že neukládají zbytečnou energii, ale raději ji spálí.


ZÁZVOR

Zázvor se už po celá staletí podává na zklidnění zažívání, na trávicí potíže, záněty a nevolnost. Obsahuje enzym zvaný zingibain, který pomáhá trávit bílkoviny.



PAPRIKY

Červené papriky jsou stejně jako jejich chilli sestry ideální zbraní v boji proti tlustému břichu. Díky jejich sladké chuti navíc nebudete mít potřebu mlsat cokoli jiného.

ZELENÝ ČAJ

Zelený čaj funguje jako první pomoc, když máte nafouklé břicho. Zklidňuje zažívání, urychluje metabolismus i spalování tuků. Doporučují se tři šálky denně.

OŘÍŠKY

Arašídy sice ve světě diet nemají moc dobrou reputaci, ale když si dáte jen malou hrstičku mezi jídly, nedovolí vám, abyste se přejedli, a vaše břicho tak zůstane ploché.

BRUSINKOVÝ DŽUS

Budete po něm sice častěji chodit na toaletu, ale vaše břicho zůstane ploché. Stačí jedna sklenice každé ráno a uvidíte rozdíl. Džus by měl být samozřejmě neslazený.

HNĚDÁ RÝŽE
Obsahuje spoustu potřebných vitamínů i proteinů, které pomáhají formovat svaly a udržovat jejich vypracovaný tvar. Hnědá rýže je lepší než bílá, protože obsahuje spoustu vitamínů B, které urychlují spalování.





KUSKUS
Kuskus udržuje správnou hladinu cukru v krvi a navíc dodá energii, která vám dlouho vydrží, takže po něm nebudete mít rychle hlad. Lepší je samozřejmě ten celozrnný.



LOSOS

Losos je skvělým zdrojem proteinů, a přitom neobsahuje příliš živočišných tuků, po kterých byste tloustli. Dejte si ho grilovaný spolu s chřestem, a máte večeři, která na vašem břiše nebude ani trochu vidět.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama