. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena


NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:




http://marijakes.blog.cz/1608/kalendar-2017-ciselnik-svatky-barevne

NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.


. . . . . . . . . . .

Cviky na břicho

15. ledna 2015 v 18:39 | zijeme |  SPORT, CVIČENÍ, JÓGA

Cviky na břicho


Cviky na břicho je důležité právádět zcela techniky správně, proto jsme dnes připravily přehled, ve kterém najdete ty nejlepší cviky na břicho. Cvičení je pro tvarování břicha důležité a v článku se dozvíte skvělé cviky na vaše břicho.

Cviky na břicho vytvarují břicho

Cviky na břicho vám pomůžou v tom vytvarovat vaše břicho. Důležité je se však nespoléhat jenom na cviky na břicho ale zaměřit se na správnou výživu a stravu. Důležité je jíst pravidelně alespoň 5x denně. Samotné cviky na břicho vám pomohou zpevnit a vytvarovat vaše břicho. Snad každý by chtěl mít na břiše 6 vyrýsovaných buchtiček, ale ne každý je schopen pro to něco udělat. Zanechte lenosti a puste se do toho !

Vybrané cviky na břicho

Cviky na břicho je docela rozsáhlá svalová partie, vybrali jsem pro vás tedy na přímé břišní svaly, ale i na šikmé břišní svaly a vnitřní břisní svaly. Tyto cviky na břicho vám zajistí rovnoměrný rozvoj vašich břišních svalů.
Zkracovačky
Zkracovačky patří mezi klasické cviky na břicho. Cviky na břicho mají výbornou účinnost zejména na přímý sval břišní. Zkracovačky se provádí tak, že si lehnete na záda. Ideální je použít fitness podložku. Ruky máte za hlavou, ale ruky za hlavou nespojujte a nepropojujte. Nadzvednete nohy a hlavu přitatujete k vašim kolenům. Střídejte strany.

Sed leh
Sed leh je naprostá klasika mezi cviky na břicho. U Sedu lehu je však důležité správné technické provedení, spousta lidí provádí sedy lehy zcela špatně a kvůli tomu zapojují jiné svalové partie a cvičení není tak efektivní a účinné.Sedy leh je zaměřen především na přímý sval břišní. Opět si lehnete na zem, pokrčíte kolena a nohy máte pevně na zemi. Nohy si pod nic nedávejte (ve škole se často nohy držely nohama, ale lepší jsou sedy lehy bez držení) a nechte je volně. Ze začátku se vám budou zvedat, ale postupně si zvyknete. A přibližujete tělo k vašim kolenům. Cvičení opakujte tak dlouho až budete cítit pálení ve vašich břišních svalech. Sed leh patří mezi dobré cviky na břicho.

Cviky na břicho video

Na závěr jsme pro vás připravily další cviky na břicho tentokrát ve formě videí. Ve videu lépe uvidíte jednotlivé cviky na břicho a můžete se podívat na jejich správnou techniku.
Rychlé cviky na břicho doma
-Jak mohou vypadat cviky na břicho, když cvičíte doma
Cviky na břicho pro začátečníky

Podívejte se také na pilates cviky nebo Zumba video.


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama