. . VŠE, CO MNE ZAJÍMÁ. . . .CARPE DIEM ! - VYUŽIJ DEN !

. .Hanka. .Hanka .Hanka. .JEN Z DOBRÉHO SE RODÍ DOBRÉ ! . . Hanka . Hanka. Hanka

. . . . . . FIDE, SED CUI FIDAS, VIDE ! . . . VĚŘ, ALE KOMU VĚŘÍŠ, MĚŘ ! . . . . .čs. film Bílá paní.
DĚKUJI za návštěvu na mém Blogu a PŘEJI VÁM krásný a úspěšný nový týden.Vaše Milena


NA ÚVOD
NĚKTERÉ SPECIÁLNÍ MNOU VYBRANÉ ZÁSADNÍ - DŮLEŽITÉ ČLÁNKY: - více - klikněte na ně.
DALŠÍ ČLÁNKY NAJDETE NÍŽE či v ARCHIVU:


- KOKOSOVÝ OLEJ - 12 + 1 způsob využití -pomáhá proti bakteriím a kvasinkám
mají specifickou schopnost narušit membrány virů, bakterií, kvasinek a plísní. Ty jsou pak snadno zneškodněny bílými krvinkami.

- vzniká v játrech, vznik podporuje zejm. vit. B6, B12, B9 (kys.listová)-methylačn živiny.

- GLUTATHION "Matka všech antioxidantů" - rubrika Přírodní léky, 5.3.2016.

Methylační živiny (kyselina listová a vitaminy B6 a B12). Jedná se pravděpodobně o vůbec nejdůležitější prvky urč. reakcí- kyselinu listovou = vitamin B9 (zejména v aktivní formě 5-methyltetrahydrofolátu), vitamin B6 (v aktivní formě P5P) a vitamin B12 (v aktivní formě metylkobalaminu). Více zde:




http://marijakes.blog.cz/1608/kalendar-2017-ciselnik-svatky-barevne

NEODCHÁZEJME OD ROZEHRANÉ PARTIE A
DOKONČEME, CO JSME ZAČALI.
TO NÁM DÁ NADĚJI, ŽE BUDEME VOLNĚ DÝCHAT.


. . . . . . . . . . .

10 JÍDEL SMRTI

14. ledna 2015 v 16:29 | zena.centrum |  ČLÁNKY

1. MARGARÍNY
Neplatí to pro všechny, samozřejmě. Obvykle ale lidé kupují margaríny, protože v nich není cholesterol. Ale co v nich naopak JE? Jsou zdrojemomega 6 mastných kyselin, kterých máme ve stravě nadbytek, a mnoha potenciálně škodlivých aditiv, směsí hydrogenovaných nebo částečně hydrogenovaných rostlinných tuků, často s přídavkem vitamínů, emulgátorů, barviv a celé řady chemických aditiv. Margaríny byly po mnoho let doporučovány jako zdravá náhrada živočišných tuků. Ale souvislost mezi konzumací živočišných tuků a zvýšeným rizikem srdečních onemocnění byla silně zpochybněna! A právě margaríny obsahují zdravotně rizikové trans tuky.

2. LIGHT POTRAVINY
Lidé si často myslí, kdovíjak zdravé nejsou potraviny s označení "light" nebo "nízkotučné". Ve skutečnosti jsou plné nezdravých chemikálií, které mají nahradit chybějící tuk, ať už kvůli chuti nebo vlastnostem (konzistenci, trvanlivosti atd).

3. OVOCNÉ DŽUSY
Myslíte si, že nahradí konzumaci ovoce? Většinou ne. Obvykle obsahují umělé příchutě a nikoli čerstvé ovoce - nejčastěji se vyrávějí zovocného koncentrátu. K tomu se přidává vysoké množství cukru a dalších chemikálií. I skutečně 100% džus má tolik cukru a kalorií, že na něm nic vhodného není. Tloustne se z nich a vedou k cukrovce.

4. ZPRACOVANÁ MASA A UZENINY
Skutečného masa v nich zas tak moc nebývá, takže jeho naměrné konzumace se bát nemusíte. Spíš jde o další látky: sůl, cukr, tuk, uzenářské soli. Vedou nejen k obezitě a cukrovce, ale je prokázána souvislost s rakovinou především tlustého střeva a konečníku, v něžm Češi neustále vedou žebříček nejvíc nemocných v Evropě i na celém světě.

5. ENERGETICKÉ TYČINKY
Údajně jsou vhodné pro lidi, co chtějí zhubnout a být fit. Zkuste si však přečsít jejich složení. Opět obsahují spousty cukrů a nevhodných tuků (obzvlášť ty polité jakože "čokoládou") - a dokonce i když se jedná o proteinové tyčinky! Lepší je kus sýra a ořechy.

6. HOTOVÁ MRAŽENÁ JÍDLA
Nedávný test MfD v nich prokázal neuvěřitelná množství soli - v jediné porci jí bylo víc, než tvoří doporučená celodenní dávka. Na víc se zjistilo, že ani nejsou uvařená z čerstvých surovin, ale většinou z prášků a různých průmyslových směsí.

7. SNÍDAŇOVÉ CEREÁLIE
Těch, které jsou vhodné, je skutečně jen málo. Většinou však obsahují obrovské množství cukrů a tuku, deklarovaný ovocný podíl bývá zanedbatelný a oříšky bývají plesnivé. Byli byste překvapeni, kdybyste zjistili, že porce lupínků k snídani má víc kalorií, než sladký dezert po obědě, jemuž se tak úporně vyhýbáte! Navíc i cereálie bývají průmyslově zpracované, aby se daly snadno připravit. Nejlepší jsou obyčejné ovesné vločky - když si je za sucha rozmixujete, ráno stačí zalít a budou taky instantní!

8. SLADKÉ PEČIVO
Kdo by si nekoupil koláček nebo koblížek? Dá se hezky sníst i v běhu na ranní autobus, ale tím veškeré výhody končí. O cukrech a uhlovodanech víme, tajemstvím však mohou být nekvalitní transmastné tuky.

9. LIMONÁDY
Spousta cukru a chemikálií - tak se dají jednoduše popsat. Výzkumy je dávají do souvislosti s rakovinou a poškozením ledvin, zejména u žen. Častým pitím si také zaděláváte na obezitu a cukrovku. I dietní limonády bez cukru představují riziko, protože jsou plné náhradních sladiel a dalších chemikálií, které také vedou k různým nemocem včetně rakoviny. Nový reklamní trik "Slazeno stévií" (stévie je přírodní látka z rostliny Stevia rebaudiana asi 300 x sladší než cukr) vás nesmí ošálit - stévie je tam zanedbatelné množství. Zbytek jsou opět cukry a náhražky sladidel.

10. SLANÉ ČIPSY
Spousta tuků a soli by možná nebyla ještě to nejhorší. Tím jsou nebezpečné chemické látky, zvlášť když brambůrky mají další příchutě: uzenou, slaninovou, sýrovou, atd. Ve většině najdeme akrylamid, který se tvoří při smažení za mimořádně vysokých teplot. Vědci ho považují za viníka mnoha druhů rakoviny.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama